RaceRoom: Новости и Обновления!!!

Русскоязычный форум по игре RaceRoom!
Описание и Обсуждение игры.

Re: RaceRoom: Новости и Обновления!!!

Сообщение Shikashi » 01 дек 2017, 01:46

проехал несколько кругов на маке по спа, могу сказать что физика радует, в медленных поворотах машина стабильнее, не нужно класть кирпичи при каждом прохождении шпильки или шиканы, в быстрых и средне скоростных поворотах машину держит гораздо хуже (при максимальном крыле!), нужно работать газом, просто с тапкой в пол уже не проедешь. еще тормозить можно чуть позже, что не особо важно, кочки чувствуются меньше, что плохо, на выходе из поворота надо быть осторожным с газом даже на 3 передаче. игра в целом чуть лучше смотрится. пофиксили камеру у моей любимой р4\5, теперь спокойно можно ехать с камерой из кокпита и без проблем заезжать в левые повороты. короче добротное обновление.
Аватар пользователя
Shikashi
Лихач
 
Сообщений: 459
Зарегистрирован: 13 дек 2015, 19:34
Откуда: Казань
Награды: 4
R3E: WTCC14 (1) R3E: GTR-X 2016-S1 (1) R3E: DTM92 2016-S1 (1) R3E: FR2 2016-S1 (1)
Имя/Фамилия: Андрей
Руль: Logitech G27

RaceRoom | PORSCHE Cayman GT4 Clubsport (Скоро).

Сообщение Romanov » 19 дек 2017, 14:03

RaceRoom | PORSCHE Cayman GT4 Clubsport (Скоро).
Автомобиль был специально разработан для гонок на выносливость VLN Endurance Championship на Нюрбургринге.
Мощность: 385л.с
Двигатель: шестицилиндровый 3.8л@420 Nm крутящий момент
Подвеска: от 911 GT3 Cup + ABS
Cayman GT4 Clubsport будет доступен в конце 2017г.
Подробности на форуме: https://forum.sector3studios.com/index. ... port.9908/

Изображение
Изображение
Аватар пользователя
Romanov
Повелитель дорог
 
Сообщений: 4617
Зарегистрирован: 15 янв 2012, 15:28
Откуда: Россия
Награды: 5
F1 2013 (1) Formula Truck (2) R3E: DTM15 (1) R3E: Group-5 2016-S1 (1)
Имя/Фамилия: Роман Романов
Руль: G27

PORSCHE DLC#1

Сообщение Romanov » 21 дек 2017, 14:28

RaceRoom | PORSCHE DLC#1
Новые автомобили в игре, вместе с Обновлением от 21.12.2017г.
PORSCHE 911 GT3 CUP
PORSCHE 911 GT3 R
PORSCHE CAYMAN GT4 CLUBSPORT
Магазин игры: http://game.raceroom.com/store/cars/all/porsche

Изображение
Изображение
Аватар пользователя
Romanov
Повелитель дорог
 
Сообщений: 4617
Зарегистрирован: 15 янв 2012, 15:28
Откуда: Россия
Награды: 5
F1 2013 (1) Formula Truck (2) R3E: DTM15 (1) R3E: Group-5 2016-S1 (1)
Имя/Фамилия: Роман Романов
Руль: G27

Re: RaceRoom: Новости и Обновления!!!

Сообщение Satart » 21 дек 2017, 14:47

Ну что, надо брать.
Аватар пользователя
Satart
Заглянул на огонёк
 
Сообщений: 10
Зарегистрирован: 22 июн 2016, 21:12
Имя/Фамилия: Сергей
Руль: Logitech G27

Re: RaceRoom: Новости и Обновления!!!

Сообщение Miha » 23 янв 2018, 18:58

При следующем обновлении игры добавят новую трассу: Роад Америка. Как по мне, так очень зачётная трасса))
https://forum.sector3studios.com/index. ... ost-142164

Изображение
Изображение
Аватар пользователя
Miha
"Чайник"
 
Сообщений: 227
Зарегистрирован: 19 мар 2017, 14:20
Откуда: Санкт-Петербург
Награды: 1
R3E: FREE Content 2017-S1 (1)
Имя/Фамилия: Михаил
Руль: LDFGT

Re: RaceRoom: Новости и Обновления!!!

Сообщение Romanov » 15 мар 2018, 16:41

RaceRoom | Обновление в игре от 15.03.2018г!
Новая трасса в игре - Zhuhai International Circuit
Магазин игры: http://game.raceroom.com/store/tracks/a ... ai-circuit

Список изменений, на форуме: https://forum.sector3studios.com/index. ... sed.10489/

Изображение
Аватар пользователя
Romanov
Повелитель дорог
 
Сообщений: 4617
Зарегистрирован: 15 янв 2012, 15:28
Откуда: Россия
Награды: 5
F1 2013 (1) Formula Truck (2) R3E: DTM15 (1) R3E: Group-5 2016-S1 (1)
Имя/Фамилия: Роман Романов
Руль: G27

Re: RaceRoom: Новости и Обновления!!!

Сообщение Romanov » 21 июн 2018, 21:11

Изображение

#RaceRoom | Летние скидки в игре 50%!!!
и 25% скидка на "ESSENTIAL PACKS". Акция действует с 21.06-5.07.2018г.
Аватар пользователя
Romanov
Повелитель дорог
 
Сообщений: 4617
Зарегистрирован: 15 янв 2012, 15:28
Откуда: Россия
Награды: 5
F1 2013 (1) Formula Truck (2) R3E: DTM15 (1) R3E: Group-5 2016-S1 (1)
Имя/Фамилия: Роман Романов
Руль: G27

Обновление в игре от 11.07.2018 (4.3 ГБ)

Сообщение Romanov » 11 июл 2018, 16:46

Обновление в игре от 11.07.2018 (4.3 ГБ)
Основные:
- исправлены некоторые ошибки в игре
- новые звуки на некоторых авто
- модернизированная физика у некоторых авто
- новая трасса в игре TWIN RING MOTEGI
- изменение в классе GTR1 (бывший GTRX)

Полное описание: https://forum.sector3studios.com/index. ... ost-154526
Аватар пользователя
Romanov
Повелитель дорог
 
Сообщений: 4617
Зарегистрирован: 15 янв 2012, 15:28
Откуда: Россия
Награды: 5
F1 2013 (1) Formula Truck (2) R3E: DTM15 (1) R3E: Group-5 2016-S1 (1)
Имя/Фамилия: Роман Романов
Руль: G27

Re: RaceRoom: Новости и Обновления!!!

Сообщение Дмитрий » 18 июл 2018, 18:39

Мне так кажется. Или при пит-стопе стали дольше колесам менять.
Аватар пользователя
Дмитрий
"Чайник"
 
Сообщений: 254
Зарегистрирован: 10 янв 2017, 22:02
Откуда: Липецк
Имя/Фамилия: Дмитрий
Руль: Logitech G27

Re: RaceRoom: Новости и Обновления!!!

Сообщение zheka » 18 июл 2018, 20:18

Мне тоже так показалось , походу по одному теперь меняют .. Штат уволили
Аватар пользователя
zheka
Лихач
 
Сообщений: 387
Зарегистрирован: 25 янв 2013, 13:45
Откуда: РФ/Волгодонск
Награды: 4
F1 2013 (1) F1 2014 (1) R3E: DTM16 2017-S1 (1) R3E: FRUS 2017-S1 (1)
Имя/Фамилия: Жека
Руль: Logitech G25

Обновление в игре от 24.10.2018

Сообщение Romanov » 24 окт 2018, 21:58

Обновление в игре от 24.10.2018
Уже в продаже!
AMG-MERCEDES CLK DTM 2003 и AMG-MERCEDES C-KLASSE DTM 2005

- Audi RS 3 LMS-обновил руль до версии 2018.
- Различные небольшие визуальные исправления на автомобилях WTCR
- Улучшенная сетевая связь в случаях большого количества пилотов.

Полное описание:
Download size = 201.9 MB
Client version = 0.3.0.6424
Client BuildID = 3241815
Dedi version = 46.0.733
Dedi BuildID = 3241888

Game
Player can now serve a slowdown penalty anywhere and will not be forcefully slowed down. The time illegally gained has to be given back within 60 seconds. Failing to comply will result in a drive-through penalty.
Cars serving a slowdown penalty are no longer ghosted.
Slowdown penalties are now displayed as part of the flag HUD element.
Sorted the controller assignments by categories in Controls settings menu.
Removed "Clutch Biting Point" from Advanced Controller settings, as it is no longer used.
Adaptive AI logic now ignores laps that are clearly slower than player's known pace. Any lap slower by at least 3% compared to player's average laptime in a given race session is now ignored.
Improved network communications in cases of extreme saturation. Should solve some timing issues spotted by players who are hosting a multiplayer race, racing themselves and also streaming in HD on the same computer.
Some performance improvements for situations where many cars are leaving skidmarks on the track.
Added key bindings allowing to move the cockpit camera perspective horizontally. This allows for setups with very large screens where the player isn't sitting exactly in the center of the display. This setting is remembered per car.
VR - Improved readability of the various HUD elements
VR - Mirror to screen option is now remembered between two game startups.
Fixed HUD messages not dealing with UTF-8 (accentuated characters will no longer be missing).
Chat font color is now a tiny bit darker yellow for better readability.
Fixed a HUD overlay showing up when switching between cars in a replay.
Fixed an exploit where players would leave the pitlane in the opposite direction and be allowed to cut corners after completing 2 laps.
Fixed the centering of the mouse cursor when driving with the mouse as a controller.
Fixed success ballasts not being properly transferred or applied between two championship races.
Fixed a live timing issue during a race start on the VLN and 24H layouts.
Fixed input meter being visible while flying around in free camera
Fixed a failure to start the executable if installed inside a folder structure that has a \Game\ folder inside it.
Fixed various reported game crashes

Content
Audi RS 3 LMS - Updated the steering wheel to the 2018 version.
Various small visual fixes on WTCR cars
Аватар пользователя
Romanov
Повелитель дорог
 
Сообщений: 4617
Зарегистрирован: 15 янв 2012, 15:28
Откуда: Россия
Награды: 5
F1 2013 (1) Formula Truck (2) R3E: DTM15 (1) R3E: Group-5 2016-S1 (1)
Имя/Фамилия: Роман Романов
Руль: G27

Обновление в игре от 29.11.2018

Сообщение Romanov » 29 ноя 2018, 00:40

Изображение

Обновление в игре от 29.11.2018 (2.8гб)
- Новый класс GTR4 | KTM GT4, Lotus Evora GT4, Porsche Cayman MR
- В класс GTR2 добавили авто P4/5 Competizione
- Новые варианты в настройках "помощников/assists" в игре ABS, ESP, Countersteer
- Обновление меню списка серверов. Новые фильтры сортировки
- Система весового балласта для пилотов, которые используют разные виды "помощников/assists"
- Новые камеры, Look to Apex, Pitch camera lag and Roll camera lag
- Функция отключение записи повторов на пк
- Обновление в настройках игры, управление и тд
- Переработана вся коробка передач H-pattern и управление сцеплением
- Отключена система "downshift" при использовании автосцепления (касается всех не секвентальных авто)
- Температура шин и тормозных дисков теперь нагревается до оптимальных температур в режиме (time attack, rolling start qualifying, race rolling starts)
- Более чувствительные повреждения на всех авто
- Разные изменения физики в некоторых классах и корректировки баланса производительности

Новый бесплатный контент:
FORMULA RACEROOM JUNIOR и трасса Sepang

Полное описание:
Download size = circa 2.8 GB
Client version = 0.3.0.6514
Client BuildID = 3346300
Dedi version = 47.0.764
Dedi BuildID = 3346554

Note : All leaderboard entries were reset for this update.

Content
Added GTR4 car class with KTM GT4, Lotus Evora GT4 and Porsche Cayman MR
Added the full grid of the Cayman Trophy by Manthey Racing for the Porsche Cayman Clubsport GT4
Added a GT2 version of the P4/5 Competizione

Game
Reworked our approach towards driving assists. In Single Player events, the player can now fully customize which assists are enabled and at what level. The assists available in multiplayer sessions will depend on the settings defined by the host. Competitions and leaderboards will still offer the familiar “novice”, “amateur” and “get real” options, enforcing equality in such competitive environments.
Dedicated server : Interface reworked for easier server management. Added settings for the driving assist, either enforcing specified assists levels or allowing connected players to freely pick and choose.
Dedicated server : Qualifying session timer is now frozen while the server is empty if there is no practice session and the “freeze session if empty” option is enabled.
Reworked the Multiplayer lobby page to better present servers overall. More filters are now available to narrow down a search we also added the required information regarding which assists are allowed or enforced for each server.
Introducing additional assists : ESP and Countersteer assistance.
Reworked the Assisted Braking to become more targeted towards not missing the braking points. Useful when learning a new track.
Implemented a weight ballast system for assists that do not naturally make the car slower.
Further tweaks to Slowdown penalties
Added Look to Apex, Pitch camera lag and Roll camera lag sliders to options menu.
Reorganized the option menus for easier navigation.
Added a menu option to toggle the saving of replay files
Lowered default volume values for Roadfeel and Suspension Squeak sound effects
Cockpit camera now has some movement from G-forces by default.
Car selection menu no longer shows cars in order of their release dates but alphabetically.
Further improvements to serving of Slowdown penalties after all the great feedback from the last update.
In a Multiplayer session with “Wrecker Prevention” option enabled, a player sitting idle on the track without accelerating will be presented with a message asking “Are you still there?” and to press Throttle to confirm. Failure to comply will result in being brought back to the garage.
Reduced the distance at which the green flag is presented after passing a yellow flag incident.
DRS in a multiclass race will no longer become available from following a car having a different performance index.
AI no longer defends its position in the first turn of an s-curve
AI now makes better defensive decisions based on the type of corner ahead.
AI no longer goes defensive on the first lap of a race if there is a car in front.
AI should now respect a bit more distance to opponent cars

Physics / Sounds / AI / Cameras
All non sequential cars: Reworked the entire H-pattern gearbox and clutch management.
Introducing downshift blip on gearshifts when clutch is set to automatic
Turbo spooling now drops more accurately on gearshifts
Tyre and brake disk temperatures are now pre-heated to their optimal temperatures when performing a rolling start (time attack, rolling start qualifying, race rolling starts)
Damage sensitivity tweaks for all cars
Added stone chips samples to replays
Added specific pitstop timers for GTR1 and GTR2 car classes
Changing a damaged front nose of the Formula RaceRoom X-17 no longer takes 30 seconds.
Audi R8 LMS - Improved behaviour when biting curbs
BMW M6 GT3 - Improved corner entry behaviour
Formula RaceRoom 3 - Improved base setup. Improved AI standing starts. Fuel tank now lasts 15 laps around Macau.
Formula RaceRoom U.S. - Prevented AI from performing a pitstop on a short race around Road America.
Formula RaceRoom X-17 - Improved AI standing starts
GTR2 - Complete rework on the physics, 2 tyre compounds
GTR2 - New sounds for the BMW M3 GT2
GTR3 - Adjustments to the balance of performance (power, downforce, fuel consumption, etc)
GTR4 - Introducing this class with 3 new cars.
Hillclimb Icons - Complete rework of the physics.
Mercedes C-Klasse DTM 2005 - Improved AI behaviour
Porsche 911 GT3 Cup - Overall improvements of the handling and of the AI behaviour
Porsche Cayman Clubsport - Overall improvements of the handling and of the AI behaviour
WTCR - Adjustments to the balance of performance (power, weight, gear ratios) and to the estimation of fuel consumption (affects AI decisions and car setup menu estimations)
New Static TV cameras brought to various tracks with focus on atmospheric scenes and listenning to sounds of cars passing. Those cameras can be accessed with Page Down, then using End key to cycle through camera sets.





Bug fixes
Reduced vibration of opponent cars in multiplayer (mostly noticeable when standing still)
Fixed a case where the game would not validate the serving of a drivethrough penalty if the player stopped at the spot. Also removed the pit area markers if “serve drivethrough” is selected in the pit menu to stop luring players into stopping.
Fixed some rendering issue occuring after altering visual settings in the menus and letting the game revert the changes by not confirming.
Fixed a case where the game would stop the car at the spot if serving a drivethrough with AI assistance in pitlane.
Fixed an issue where, in certain cases, some incident points would be missing from the results file generated by the dedicated server.
Fixed the lap time not being invalidated from driving in the wrong direction.
Fixed a Triple Screen rendering issue where smoke or dirt clouds would not appear properly.
Fixed a replay issue where sounds from cars could fail to play properly after switching quickly between cars.
Fixed an issue with the cockpit perspective shift feature that would make the cockpit camera act up in replays.
Fixed the cockpit perspective shift going the other way when looking back.
Fixed cockpit perspective shift affecting onboard cameras (accessible through Home key)
Fixed an issue where a spectator client started from a rrre:// link would fail to show the broadcast overlays.
Fixed some wrong live diff timing values on the first race lap around Nordschleife VLN and 24H layouts
Fixed an exploit where a player could serve a drivethrough penalty by entering and leaving the pitlane from the same side.
Fixed tyre changes in GTR3 car class that played a very long loop of sounds.
Fixed “Time Left” being wrong when broadcasting a multiplayer event with 2 race sessions.
Fixed an issue where player would lose control of the car upon entering a pitlane in the wrong direction if AI assistance in pitlane was enabled
Fixed spectator overlays showing wrong time left when joining an event with more than 1 race session.
Fixed a HUD timing overlay that would sometimes not go away after a practice run on a hillclimb.
Fixed pitstop menu being locked after entering the pitlane with no action selected.
Аватар пользователя
Romanov
Повелитель дорог
 
Сообщений: 4617
Зарегистрирован: 15 янв 2012, 15:28
Откуда: Россия
Награды: 5
F1 2013 (1) Formula Truck (2) R3E: DTM15 (1) R3E: Group-5 2016-S1 (1)
Имя/Фамилия: Роман Романов
Руль: G27

Пред.


  • Похожие темы
    Ответов
    Просмотров
    Последнее сообщение

Вернуться в RaceRoom - Обсуждение игры



Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1